technology

دوربین مدار بسته

technology

دوربین مدار بسته

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

همیشه تعمیرات وسایل الکترونیک باعث میشه که جنس ها بهتر از روز اول بشه و باعث خوب کار کردن بشه و جالب باشه و باعث موفق شدن بشه. در مورد جک های در ممکنه بهتر بشه و جالب بشه و باعث این بشه که در هامون بهتر بشه و کیفیت را حتی بالا ببرو خوب بشه.

 

تعمیرات انواع جک برقی درب پارکینگ

 

تعمیر لوازم برقی و الکترونیکی را میتوان مهم ترین بخش خدمات پس از فروش این محصولات دانست.تعمیر جک های پارکینگی نیز از این قائله مستثنی نیستند.این نکته بسیار حائز اهمیت است که تعمیر و نصب این محصولات همیشه باید توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شود تا از وارد شدن خسارت های مالی و جبران ناپذیر به وسیله ی شما جلوگیری شود زیرا در شرایط امروزی در صورت وارد شدن خسارات هایی به جک ها توسط افراد کارنابلد, هزینه ی تعمیر آنها بالا بوده و فشار اقتصادی بالایی به شما وارد می آورد.

به همین منظور و برای جلوگیری از این مسائل , همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش شرکت رازی تکنولوژی در خدمت شما مشتریان عزیز و ارجمند میباشند تا مشکلات وسایل شما را  از هر نمونه ای و مدلی که باشد , در اسرع وقت با کیفیت بالا و با هزینه ی کم مرتفع نمایند.

 

با این حال , اگر شما از تعمیرکاران یا علاقه مندان در زمینه ی تعمیرات جک برقی پارکینگ میباشید ما در ادامه نکاتی برای تعمیرات جک پارکینگی برای شما آماده نموده ایم:

۱-ابتدا باید چراغ ریموت را بررسی نمایید که اگر روشنایی آن کم شده باشد باید باطری آن عوض شود یا ریموت تعمیر گردد.

۲-پس از اطمینان از سالم بودن ریموت , باید هنگامی که به صدای دستگاه گوش میدهید , دکمه ای از دکمه های ریموت را بزنید. اگر در هنگام فشردن دکمه , صدای رله ی دستگاه شنیده شد بیانگر این است که هم ریموت و هم فیوز دستگاه سالم اند , در غیر این صورت باید برد دستگاه و سیم کشی های آن بررسی گردد.

۳-اگر درب ها بعد از زدن دکمه ی ریموت باز نمیشوند به این معنی است که مشکل مربوط به بازوهای جک پارکینگی بوده و باید آنها را تعمیر یا تعویض نمود.

۴-اما اگر درها در هنگام باز شدن مشکلی ندارند ولی بسته نمی شوند باید بدانید که در این مورد مشکل از چشمی آنها میباشد که میتواند دلایلی مانند : تنظیم و میزان نبودن آنها , کثیفی و یا نبود سایه بان و ایجاد اختلال در کارکرد آنها به خاطر پرتوهای نور خورشید باشد.

برای بررسی صحت عملکرد چشمی دست خود را در جلوی آن بالا و پایین کنید , اگر صدای قطع و وصل شدن آن را نشنوید یعنی سنسور دچار مشکل گردیده است که باید موارد زیر را بررسی نمایید:

-گاهی علت خرابی هرز بودن پیچ سوکت یا قطع گردیدن سیم آن است که این مشکلات پس از باز کردن چشمی از درون حل میگردد.

-اگر مشکل به دلیل کثیفی باشد باید پس از باز کردن آن , با آب گرم و مواد شوینده شست و شو شود و سر جای خود دوباره قرار گیرد.

-نفوذ آب به دلیل آب بندی نامناسب از عمده دلایل خرابی سنسور ها میباشد که در این صورت امکان تعمیر آنها موجود نبوده و باید عوض شوند.

-اگر خرابی سنسور به دلیل شکسته شدن چشمی باشد هم باید کاملا عوض گردند.

۵-مطمئن بودن از متصل بودن برق ساختمان قبل از هر کاری

۶-داشتن دو ریموت و بررسی خرابی ریموت با استفاده از کنترل زاپاس

۷-در صورتی که لنگه های درب به هنگام باز و بسته شدن به یکدیگر برخورد دارند باید با روانکاوی لولاها و ایرادات فیزیکی سیستم و سپس با تنظیم قدرت و زمان دهی دوباره آنها , مسئله را حل نمایید.

۸-اگر ریموت کنترل خود را گم نموده اید یا به سرقت رفته است , باید در اولین فرصت دستگاه را ریست نموده و دوباره ریموت های آن را کددهی نمایید .البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این ریست وکددهی یک کار تخصصی بوده و باید توسط متخصص آن انجام شود تا از به وجود آمدن مشکلات دیگر جلوگیری شود.

 

 

در پایان این نکته قابل ذکر است که اگر در مورد تعمیرات جک درب پارکینگ یا درب اتوماتیک خود و یا درخواست تعمیرکار , نیاز به کسب راهنمایی و مشاوره دارید میتوانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید. آنها همواره برای این کار در خدمت شما عزیزان ارجمند و گرامی می باشد.

منبع: سایت راز تکنولوژی

  • technology technology
  • ۰
  • ۰

همیشه از نخستین آدم تا به امروز در یکی از مشکلات زندگی بوده است و برای حفاظت ادم ها به کار گرفته می شود و باعث جلوگیری بودن از کلی اتفاقات بد میشود و باعث به سرقت رفتن وسایل خانه می شود , همین مسئله باعث شده امروزه در های الکترونیک بیاد تا باعث راحت تر شدن زندگی شود و دیگر لازم نباشد که آدم ها از ماشین های خود پیاده شوند و در را باز کنند.

در ابتدای امر باید گفت که بهترین جک های درب پارکینگ را شاید بتوان در دو دسته تقسیم نمود.

 

دسته ی اول مخصوص به افراد ثروتمندی است که در خرید خود از نظر اقتصادی و هزینه کرد هیچ محدودیتی ندارند و اگر حتی جک گران قیمت آن ها زود به زود نیاز به تعمیر , سرویس و یا تعویض داشته باشد باز هم فشار چندانی متوجه آنها نخواهد شد. برای این دسته از افراد طبق ضرب المثل هرچقدر پول بدی آش میخوری مطمئنا نمونه های گران قیمت خارجی گزینه ی مناسبی باشد اما توجه به این نکته خالی از لطف نیست که با توجه به قیمت های ارز در شرایط کنونی , واقعا قیمت نمونه های خارجی به صرفه نبوده و حتی برای افراد ثروتمند نیز انتخاب یک جک داخلی مناسب و با کیفیت بهتر میباشد.

 

اما دسته ی دوم مشتریان کسانی هستند که توانایی پرداخت هزینه های سرسام آور را برای خرید جک های پارکینگی ندارند و به همین دلیل دنبال بهترین و با کیفیت ترین جک های درب پارکینگ با قیمت مناسب می باشد. این دسته از افراد ابتدا باید با توجه به نیاز خود و مکانی که قرار است در آن از جک استفاده شود محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایند تا از انتخاب اشتباه و هزینه ی مجدد جلوگیری شود.

به همین منظور ما در بخش بعدی توضیح مختصری از انواع جک های درب پارکینگ میدهیم تا شما مشتریان عزیز و ارجمند بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین محصول را انتخاب نمایید.

 

 

جک های پارکینگی را میتوان به دو دسته ی زیر تقسیم نمود :

۱- جک های بازویی : این نمونه جک که پر استفاده ترین نوع میباشد مناسب برای مکان هایی است که از نظر عمقی چه به داخل ساختمان و یا چه به بیرون ساختمان فضایی برای باز شدن درب وجود داشته باشد . پس اگر شما در محیط خود همچین فضایی را ندارید نباید به سراغ این جک ها بروید. نکته ی دیگر در مورد این جک ها این است که به هنگام خرید باید به تک لنگه بودن یا دو لنگه بودن آن توجه نمایید تا اشتباها محصولی را خریداری نمایید.

جک های بازویی خود نیز به دو مدل زیر قابل دسته بندی میباشند:

– جک های الکتروهیدرولیک : این مدل که با پمپ روغن و یا هوا کار میکند مناسب برای مکان های شلوغ و پر رفت و آمد است و در ضمن برای درهای با ابعاد بزرگ و وزن های سنگین مانند : درب کارخانه ها استفاده میگردد.البته در هنگام استفاده از این جک ها باید دقت لازم را همیشه داشت زیرا هزینه ی تعمیر این مدل جک ها بالا میباشد.

– جک های الکترومکانیک : این نمونه از جک ها که با گیربکس و چرخ دنده کار میکند , متداول ترین نوع جک میباشد که خیل زیادی از مردم استفاده میکنند. این نمونه , مناسب برای مکان هایی با حجم تردد محدود و  برای درهایی با ابعاد و وزن محدود ( در حدود ۲٫۵ الی ۴ متر و ۳۰۰ الی ۵۰۰ کیلوگرم ) است. پس اگر محلی که قرار است در آن جک نصب شود شلوغ است این مدل , انتخاب مناسبی نمیباشد.

 

۲- جک های ریلی یا پنهان : یکی دیگر از نمونه جک های پارکینگی این مدل است که زمانی از آنها استفاده میشود که ابعاد و وزن در به گونه ای است که دیگر جک های بازویی قابلیت کارکرد بر روی آن ها را ندارند. البته در مواردی برای درب های ظریفی هم که نمیخواهند فشاری توسط جک های بازویی به آن ها وارد شود یا حتی اگر در نظر دارند جک از دید عموم پنهان باشد این گزینه انتخاب خوبی است. این مدل جک , توانایی نصب بر روی درب هایی با ابعاد حدودا ۱۵ متری و وزن تقریبی ۱۵۰۰ کیلوگرمی را داراست.

 

 

یکی دیگر از فاکتور های تاثیر گذار در انتخاب بهترین جک برقی پارکینگ , مسئله ی مدت گارانتی آن ها میباشد . در همین راستا ما در ادامه لیستی از شناخته شده ترین برند های  داخلی و خارجی تولید و عرضه کننده ی جک های پارکینگی را به همراه مدت گارانتی و محدوده ی قیمتی آن ها می آوریم تا شاید کمک هر چند کوچکی برای انتخاب بهترین جک پارکینگی به شما عزیزان کرده باشیم.

 

برند های ایرانی :

– تابا : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– سیماران ( فراز ) : دارای گارانتی ۲۴ تا ۳۰ ماهه با حدود قیمتی ۴ تا ۱۲ میلیون تومان

جک یال : دارای گارانتی ۳ تا ۵ ساله با حدود قیمتی ۴ تا ۶ میلیون تومان

– اتوماتیک گیت : دارای گارانتی ۳۶ ماهه با حدود قیمتی ۴ میلیون تومان

– جک سوزوکی :  دارای گارانتی ۱۸ تا ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۴ میلیون تومان

– میلان : دارای گارانتی ۳۰ ماهه با حدود قیمتی ۴ میلیون تومان

– ویرا : دارای گارانتی ۱۲ ماه تعویض به علاوه ۱۸ ماه تعمیر با حدود قیمتی ۶ تا ۱۰ میلیون تومان

– الکتروپیک ( یوتاب ) : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– تکنما ( محک ) : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– لنسر :  دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– آلدو : دارای گارانتی ۱۸ تا ۳۰ ماهه

– فلای :  دارای گارانتی ۱۲ ماهه با حدود قیمت ۴ میلیون تومان

– جابان : دارای گارانتی دو ساله

– کسری : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– بتا : دارای گارانتی ۱۲ ماهه با حدود قیمتی ۴ تا ۸ میلیون تومان

– سهند : دارای گارانتی ۲ ساله با حدود قیمتی ۴ میلیون تومان

– الاروی : دارای گارانتی ۲ ساله با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

– پویا در ( آریا ) : دارای گارانتی ۳۶ ماهه با حدود قیمتی ۴ میلیون تومان

– سوپر لایف : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

 

برندهای خارجی :

  • BFT : دارای گارانتی ۱۸ ماهه تا ۴ ساله با حدود قیمتی ۱۲ تا ۴۷ میلیون تومان

  • جک V2 : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۸ تا ۲۳ میلیون تومان

  • جک پروتکو : دارای گارانتی ۳۰ ماهه با حدود قیمتی ۱۳ تا ۱۸ میلیون تومان

  • لایف : دارای گارانتی ۱۸ تا ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۱۵ میلیون تومان

  • نایس : دارای گارانتی ۱۸ تا ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان

  • گوچی : دارای گارانتی ۶ ماهه

  • فک : دارای گارانتی ۴ ساله با حدود قیمتی ۱۹ تا ۹۱ میلیون تومان

  • ایور : دارای گارانتی ۲ ساله

  • جنیوس : دارای گارانتی ۲ ساله با حدود قیمتی ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان

  • تیتان : دارای گارانتی ۱ ساله با حدود قیمتی ۸ میلیون تومان

  • زومر : دارای گارانتی ۲ ساله با حدود قیمتی ۲۱ تا ۲۲ میلیون تومان

  • بنینکا : دارای گارانتی ۴ ساله

  • فادینی : دارای گارانتی ۴ ساله با حدود قیمتی ۴۰ میلیون تومان

  • والنسیا : دارای گارانتی ۳۶ ماهه با حدود قیمتی ۵ میلیون تومان

  • بلانکو : دارای گارانتی ۳ ساله با حدود قیمتی ۶ تا ۷ میلیون تومان

  • جی بی دی : دارای گارانتی ۲ ساله

–   کافه گیتس : دارای گارانتی ۲۴ ماهه با حدود قیمتی ۷ میلیون تومان

 منبع : سایت راز تکنولوژی

 

امیدواریم مطالب تهیه دیده شده برای شما عزیزان در این صفحه کمکی برای انتخاب بهترین جک پارکینگی بهتان کرده باشد. ضمنا همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت همواره آماده ارائه ی راهنمایی و مشاوره برای این موضوع به شما مشتریان ارجمند و گرامی میباشند.

 

  • technology technology
  • ۰
  • ۰

از زمانی که  علم پیشرفت کرده  و باعث شده که  در همه چیز تاثیر گذار باشه و حتی در ساختمان هم امروزه مشهود است . جک در امروزه بسیار مهم است که الکترونیک باشد به خاطر اینکه بتوانند راحت تر بسته شوند و باز . به خاطر همین در این مقاله  ما می پردازیم به جک پارکینگی که کدام مدل بهتر است.

 

بررسی مشخصات انواع جک پارکینگی

 

اگر شما هم ساکن یک آپارتمان (مخصوصا آپارتمان های با ساکنین زیاد) می باشید به اهمیت وجود جک اتومات برای درب پارکینگ ساختمان خود آگاه هستید.

در ابتدای آشنایی با جک برقی درب پارکینگ بد نیست با انواع آن نیز آشنا شویم:

 

انواع جک پارکینگی و تفاوت های آنها

 

حال اگر دنبال انتخاب یک جک درب اتوماتیک می باشد باید فاکتورهایی را در انتخاب خود مدنظر قرار بدهید.برای دانستن این فاکتورهای تاثیرگذار لطفا تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

معیار های تصمیم گیری برای انتخاب جک  را میتوان در ۳ مورد زیر خلاصه کرد:

۱-هر کدام از لنگه  درهای پارکینگ شما چه وزنی دارد؟

۲-هر کدام از لنگه در های پارکینگ شما در چه ابعادی ساخته شده است؟

۳-در هر شبانه روز چندین بار قرار است در پارکینگ ساختمان شما باز و بسته شود؟(علی الخصوص در هنگام اوج ترددها)

 

حال اگر جواب ۳ سوال بالا را در ذهن خود آماده کردید با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه جکی مناسب ساختمان شما میباشد.

 

انواع جک پارکینگی را میتوان در ۳ دسته ای که در پایین به آنها اشاره می شود جا داد:

 

۱-جک پنهان(جک ریلی):

در مواردی که ابعاد و ساختار در پارکینگ شما به گونه ای است که جکی در صورت نصب بر روی آن ,باعث ایجاد خرابی  در میشود یا حتی اگر علاقه مندید که جک درب پارکینگ شما در جلوی دید نباشد بهتر است از جک های پنهان استفاده کنید.این نوع جک های درب پارکینگ در قسمت زیر در نصب میشوند .باید بدانید که با توجه به محل نصب این جک های درب پارکینگ نیاز به آماده سازی و تعبیه محل نصب میباشد.

 جک بازویی الکترومکانیکی درب بازکن اتوماتیک پارکینگ:

 

همانطور که از پیش از این عوامل تعیین کننده ی نوع جک پارکینگی برای خرید را برای شما شرح دادیم.نوع الکترومکانیک برای ساختمان هایی مناسب است که میزان عبور و مرور در آنها در اندازه ی پایینی بوده و درهای این ساختمان نیز با ابعاد پایین و با وزنی سبک ساخته شده اند.

طریقه ی عملکرد این نوع از جک به شرح زیر است:

در بازوهای این جک ها موتور کوچک و ظریفی تعبیه شده است.این موتورها قدرت تولید شده ی خود را به گیربکس های جک منتقل کرده که این کار باعث به حرکت درآمدن بازوهای جک درب پارکینگ با سرعتی مشخص خواهد شد.

نقطه ی قوت این نوع از جک ها امنیت بالای آنها و مقاومت شگفت انگیزشان در برابر نیروها و فشارهای وارده از خارج میباشد.با این وجود اگر شما هنوز هم این مقدار از امنیت راضیتان نمیکند کافی است دست به کار شده و یک عدد قفل برقی بر روی جک الکترومکانیکی خود نصب کرده و با خیال راحت مطمئن شوید که دیگر امکان نفوذ برابر با صفر میباشد.

نوع الکتروهیدرولیک جک درب بازکن اتوماتیک پارکینگ(جک بازویی):

 

برخلاف نوع الکترومکانیک آن, این نوع مناسب درهای مکان های پرتردد و درهای سنگین و با ابعاد بزرگ طراحی شده(مخصوصا ساختمان ها و مکان های صنعتی)میباشد.با خرید و نصب این نوع از جک های پارکینگی شما دیگر نگرانی ای بابت صدمه دیدن در به دلیل رفت و آمدهای زیاد در شبانه روز و استهلاک آن نمی باشد.

اگر قصد دارید از مزایا و معایب این نوع نیز مطلع شوید باید به این موارد توجه کنید:

نقطه ی قوت این درها به جز موارد گفته شده در بالا امنیت بیشتر آنها در مقایسه ی با نوع مکانیکی میباشد.قابل توجه است که اگر به دنبال امنیت بیشتر می باشد باز هم راه حل استفاده از قفل های برقی مخصوصا برای درهایی که لنگه های آن دارای ابعادی بزرگتر از ۲ متر میباشد است.اما نقطه ضعف این نوع(اگر بتوان اسم آنها را نقطه ی ضعف گذاشت)یکی هزینه ی گرانتر آنها در مقایسه با نوع الکترومکانیکی و یکی دیگر نیاز به بازدید و سرویس های دوره ای میباشد که البته این موارد با توجه به ویژگی های مفید این جک شگفت انگیز طبیعی و قابل چشم پوشی است.

 امیداوریم مطالب تهیه دیده شده در زمینه ی انواع جک های درب پارکینگ مورد توجه شما قرار گرفته باشد.همچنین شما همواره میتوانید در زمینه ی کسب راهنمایی و مشاوره برای خرید جک های پارکینگی، ریموت جک پارکینگ , نصب , تعمیر و سرویس آن ها با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید.

منبع: سایت  راز تکنولوژی

 

 

 

 

 

  • technology technology